Boas escaparatistas! Este luns 21 de novembro celebrou o Día Mundial da Televisión. Tal suceso non  podía pasar desapercibido polo equipo de El escaparate, así que propuxémonos superarnos a nós mesmos convidando a unha persona moi especial vinculada coa televisión.

Que? Estades desexando saber de quen se trata, non si? Pois non é outra que Carlota Corredera, directora e presentadora do programa Sálvame de Telecinco. Con ela descubriremos un pocuquiños máis acerca deste mundo. E tamén par falar precisamente de programación televisiva no estranxeiro está con nós o estudante do Brazil, Lucas.

Iso si, dende todo o equipo de El escaparate, pedímosvos desculpas pola calidade do audio con Carlota Corredera. Durante a gravación tivemos certas dificultades técnicas.

Ir a descargar

PLANTILLA ERASMUSdm-television